ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Работната хипотеза за аварията в метрото е надигане на подпочвени води

Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време -:-
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.
      Слушай новината
      00:00
      00:00

      Започна демонтажът на релсите на 30-метровия участък преди станцията на метрото "Хаджи Димитър". Релсовият път се надигна и създаде проблем. Този участък е в най-ниската точка от трасето и до него преминава Перловската река.

      Този тип авария не е класическа, обясни пред БНТ председателят на Транспортната комисия в Столичния общински съвет Карлос Контрера. В момента трябва да се извърши пробив на плочата, както и да обследват останалата част на тунела за скрити дефекти. Работната хипотеза за възникването на проблема е, че има някаква връзка с подпочвените води.

      Фирмата, построила този метродиаметър, е същата, която е построила магистралата край Чирпан, където трябва да караме с 90 км/ч, същата, която построи пътя за Своге, където при катастрофа с автобус загинаха 20 пътници, а други 10 бяха ранени.

      "Аз никого не упреквам, защото в момента въпросите са много повече от отговорите. Експертизите ще покажат каква е причината за това надигане и имаме ли по-сериозни проблеми. На база факти ние ще преценим каква е отговорността на проектанта и има ли такава, каква е отговорността на строителя", каза Контрера.

      Той обясни, че в случая странното е, че този тунел е готов от две години, имало е тестове още от лятото на миналата година, а този дефект се появява сега. Контрера обясни, че разследването е важно, за да може да се избегнат подобни ситуации и в бъдеще.

      Гледайте още теми от "Денят започва"

      Свързани статии:

      ТОП 24

      Най-четени

      Product image
      Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
      Абонирай ме за най-важните новини?