Разпращат фалшиви електронни съобщения от името и/или с логото на „Български пощи“ , съобщиха от дружеството. Те са под формата на анкети или игри, с обявена награда – мобилен телефон. Получателят трябва да потвърди участие, предоставяйки личните си данни (електронен адрес, данни от дебитна или кредитна карти и др.) и да заплати такса.
В други случаи, в съобщението се уведомява, че клиентът има пратка и трябва да заплати определена сума за нейното получаване, като е необходимо да предостави данни от банкова карта и др.
„Български пощи“ ЕАД не изпраща тези съобщения, не провежда анкети или игри, не раздава награди, не изисква по имейл заплащане на такси за доставка и при никакви поводи не изисква лични данни от дебитна или кредитна карта за доставката.
Имейли, които не носят официалния адрес и не произхождат от домейна на дружеството, не следва да се приемат за достоверни. Томболи и игри, които не са обявени на официалната страница на дружеството, не съществуват.
Мъж се похвали в мрежата - гледал 200 пепелянки, прокуратурата започна разследване
Клиент намушка с нож таксиметров шофьор - хазарт е в основата на опита за убийство
Като за Гинес - бързи и почерпени: Варненски полицаи преследваха 100 км пиян шофьор
125 години от основаването на "Пирогов": В болницата работят над 2500 души
Енергийният министър: Българите да са спокойни - имаме за 6 месеца бензин, за 4 месеца дизел и за 2 месеца авиационно гориво
Първият бюджет в евро: Бурни дебати в парламента за план-сметката на държавата (ОБЗОР)