ИЗВЕСТИЯ

Моите новини
За 90 дни: Части от столичния кв. "Дружба" 2...
Чете се за: 01:47 мин.
Пускат 24-часова винетка
Чете се за: 03:05 мин.
Алексей Навални е бил отровен, съобщи вдовицата му Юлия
Чете се за: 04:27 мин.
Патриархът: Вярата, надеждата и любовта - няма нещо...
Чете се за: 01:32 мин.

ЗАПАЗЕНИ

Спор по проектите за ново метро

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 00:33 мин.
У нас

Представители на инициатива "Граждани за София" от кварталите "Младост" и "Дружба" днес се обявиха срещу проекта, по който вече се строи поредния участък на метрото между Бизнеспарк София и "Младост" 1.

Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.
Представители на инициатива "Граждани за София" от кварталите "Младост" и "Дружба" днес се обявиха срещу проекта, по който вече се строи поредния участък на метрото между Бизнеспарк София и "Младост" 1. Според архитект Димитър Димитров, бъдещият маршрут минава далече от блоковете в "Младост" 3 и 4. Освен това спирките ще са удобни само за работещите в бизнессградите в района, но не и за хората от квартала. Димитров настоя и за преработка на проекта за строящия се лъч между Цариградско шосе и летището, тъй като той също подминавал голяма част от "Дружба". За "По света и у нас" шефът на Столичния метрополитен Стоян Братоев обясни, че по стандарт метрото може да е на до 500 метра до гъстонаселен район. Той уточни, че близостта на жилищните сгради не е най-важния, а един от десетките критерии при проектирането на линиите. Според тях, метрото трябва да има възможно най-пряка връзка с наземна инфраструктура, близост до места с висок трафик и пътникопоток, а също и да не се дублират с градския транспорт.

Автор: Милен Кирилов

ТОП 24

Най-четени

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?