Образователният министър в оставка Стефан Воденичаров постави акцент върху усвояването на средствата по оперативни програми, като подчерта, че работата по тях не бива да изостава. Рано тази сутрин просветното министерство резюмира накратко дейността си по време на мандата на ГЕРБ.
Образователният министър в оставка Стефан Воденичаров постави акцент върху усвояването на средствата по оперативни програми, като подчерта, че работата по тях не бива да изостава. Рано тази сутрин просветното министерство резюмира накратко дейността си по време на мандата на ГЕРБ.
Като основни приоритети в образователната сфера министрите в оставка посочиха проекта "Успех", в който са ангажирани над 111 хиляди български ученици, проектът за развиване на целодневното обучение в средищните училища, както и договорът с висшите учебни заведения за дистанционно обучение. Като основни заслуги на ръководството, зам.-министърът в оставка, Милена Дамянова подчерта разработването на програмата за външно оценяване, както и изготвянето на европейската квалификационна рамка, което ще улесни признаването на българските дипломи в чужбина. Дамянова се похвали още, че законопроектът за училищното и предучилищно образование, който парламентът не успя да гласува на второ четене, е един от малкото с превес на предложения от страна на опозицията. Министърът на образованието отрече слуховете, че той е един от професорите, които ще влезнат в ръководството на служебния кабинет.
"Няма да има промяна в моето състояние като президент на БАН. Отговорих ви много конкретно, връщам се в Академията от утре сутринта. Убедих се, че в това министерство работят добре подготвени хора, които имат голямо желание българското образование и българската наука да се развиват добре и искам да им благодаря за тяхното сътрудничество, защото днес се разделям с тях", заяви категорично проф. Стефан Воденичаров, министър на образованието в оставка.