ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Състоянието на медийната среда по време на избори

bnt avatar logo от Милена Кирова
A+ A-
Чете се за: 00:35 мин.
У нас

Състоянието на медийната среда по време на избори коментираха социолози и медийни експерти от Института за социална интеграция, който ще осъществи и медиен мониторинг на предизборната кампания.

състоянието медийната среда време избори

Състоянието на медийната среда по време на избори коментираха социолози и медийни експерти от Института за социална интеграция, който ще осъществи и медиен мониторинг на предизборната кампания.

Законодателната рамка и нейното спазване ще бъдат основен обект на анализ по време на кампанията. Зесегната беше темата и за интернет медиите, които имат все по-голяма роля при формирането на нагласите у избирателите.

Въпросът е в медийното пространство като цяло да има реален плурализъм, тоест активната аудитория да и се даде възможност да си балансира представата. При такъв плурализъм процентите в края на краищата не могат да бъдат местени. И който си прави илюзии от големите партии, за малките да не говорим, че може да употреби медиите при тези избори, мисля че просто е извън реалността вече, каза проф. Михаил Мирчев - социолог.

Оттук нататък медиите ще градят доверието си, ще го повишават само ако се отдалечават от институциите и се приближават към хората, защото да не забравяме, че медиите основната им функция е да контролират институциите. Това е най-активната форма на граждански контрол, заяви Юрий Асланов.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?