Предложението е разумно, защото намаляването на скоростта с 10 километра няма да попречи по никакъв начин на тези, които са тръгнали от София до Бургас - ще стигнат по едно и също време. Това е добра идея и ще работи в правилна посока. Има случаи на висока скорост по магистралите тенденциозно, заяви в "Референдум" транспортният министър Георги Гвоздейков.
По думите му пътната безопасност е съвкупност от много фактори - инфраструктура, контрол, обучение на водачите.
Според транспортния министър историята на учебния процес трябва да се води дигитално.
"Това ще доведе до облекчаване на административния процес и по-ефективен контрол във всеки един момент", допълни Гвоздейков.
Коментира, че трябва да има ограничение младите шофьори да карат мощни коли.
"Мощната кола е оръжие, което убива, ако не знаеш как да боравиш с него", каза Георги Гвоздейков.

"Статистиката показва, че скоростта винаги е причина. При по-ниска скорост е по-вероятно да има по-малки последствия при катастрофа. Много често инфраструктурата подвежда водачите, не е съобразена с условията, това е проблем, който трябва да бъде коригиран. Дигитализацията не може да има минуси", коментира Малина Крумова, председател на Държавна агенция "Безопасност на движението по пътищата".
Според нея пътищата не са на необходимото ниво.
"Около половината от пътищата са с проблеми по настилката. Има пътища, на които няма маркировка", каза още Малина Крумова.


Филмът "Война на истина": Кой управлява информацията и държи монопола над истината?
От балкона в София до НАСА: Българката, сбъднала мечтата си да покори звездите
Мотористи, облечени като Дядо Коледа, преминаха по столични булеварди (ГАЛЕРИЯ)
Алпинисти, облечени като коледни герои, зарадваха децата в онкохематологията на ИСУЛ
"Нова година - нова валута": Опитът на Португалия и Австрия по пътя към еврото
Откриха над 400 кг тютюн за наргиле без бандерол в складове под наем (СНИМКИ)
Българин почина в САЩ: Мъжът е бил в център за задържане на имигранти в Мичиган