ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Превозвачи искат пътниците да се инструктират как да реагират при катастрофи

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 01:37 мин.
У нас
Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време 0:00
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.
      Слушай новината
      00:00
      00:00

      Автобусни превозвачи и туроператори от Благоевград настояват пътниците задължително да бъдат инструктирани как да реагират при катастрофа. По думите им до момента такова задължение нямат нито шофьорите, нито екскурзоводите, а пътниците в автобусите на знаят как да действат при тежък инцидент.

      Инструментите, за чупене на стъклата на автобусите, могат да спасят човешки животи, смята Енчо Китанов. От 36 години той е професионален шофьор и превозва пътници.

      Според автобусни превозвачи и туроператори инструктирането на пътниците няма да отнеме време, но ще бъде само от полза.

      "За 3 минути се прави този инструктаж: „Моля, погледнете на дясно, червения кран, авариен кран, каквото и да стане, врътвате крана и вратата се отваря“. Аз мисля, че елементарно нещо ще спаси много човешки животи. Просто да влезе като инструкция, тръгва автобуса, без тази инструкция да не тръгва", казва Радослав Богданов, автобусен превозвач.

      Здравка Чимева, която е собственик на туристическа агенция казва, че като туроператори правят инструктаж, но не в този аспект.

      Туроператорите настояват още и за по-строг контрол и санкции на транспортни фирми и туристически агенции, които бъдат установени, че извършват нелицензирани пътувания и превоз на хора в страната и чужбина.

      ТОП 24

      Най-четени

      Водещи новини

      Product image
      Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
      Абонирай ме за най-важните новини?