ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Психолог: Шопинг манията и създаването на онлайн връзки е една заливаща ни вълна

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 00:33 мин.
У нас

Психолозите свързваме свръх потреблението с кризата на идентичността. Това едновременно да притежаваме някаква вещ, която ни прави индивидуалисти и в същото време да ни прикрепя към някаква група, която също притежава подобни вещи, ни прави хора, търсещи постоянно повишаване на това потребление, каза в студиото на "Сутрешен блок" психологът Ина Антонова. Днес в дългоочакваният "Черен петък" и психологът говори за ефекта от намаленията.

Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време 0:00
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.
      Ина Антонова, психолог: Шопинг терапията е пълна заблуда, защото щастието от закупуването на дадена вещ с идеята да я притежаваме, всъщност е изключително краткотрайно.

      Психологът коментира и темата за банковата служителка, която изпращала откраднатите пари на мъж от Монтана, с когото имала интернет връзка.

      Ина Антонова, психолог: Това е последствие от някаква детска травма най-вероятно. Невротичната ти нужда от любов е нещо, което експресира. Всеки има нужда да бъде одобрен, обичан и да получи отговор на собствената си емоция.

      Няма как да се предпазим от нищо, докато вярваме на хората зад монитора, много по-лесно е да се скрием зад един екран, категоричен бе психологът.

      Ина Антонова, психолог: Както шопинг манията, така и манията по това да създаваме връзки онлайн, е една заливаща ни вълна заради тази информационна пелена, която имаме.

      Мрежата не е място, на което можем да създадем приятелства, а най-малкото пък и връзка, подчерта психологът.

      Вижте повече във видеото.

      ТОП 24

      Най-четени

      Product image
      Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
      Абонирай ме за най-важните новини?