"Черният петък" дойде. От дни обаче получаваме SMS-и и имейли с текст от рода на: "Black Friday, до 70 процента намаления, плюс безплатна доставка при поръчка над 100 лева, плюс 25% допълнителна отстъпка с код: "Черен петък". Какво друго ни остава, освен да чакаме с нетърпение да отвори магазина днес, или да хванем дебитната или кредитна карта и да поръчваме онлайн? Преди да го направите вижте какво каза Игнат Арсенов от Европейския потребителски център "Черен петък", който беше гост в Сутрешния блок на БНТ.
Игнат Арсенов - директор на Европейски потребителски център "Черен петък": Това, което трябва да знаем е, че и на този ден си остават нашите потребителски права. Когато отиваме в магазин вероятността за "капан" е много малка. Във физическите магазини важат много строги правила за намаленията и има много строг контрол в ЕС. Призовавам да не се пазарува импулсивно, а изгодно и да бъдем внимателни. Важен въпрос е дали можем да върнем стоката след това. По закон от физически магазин нямаме право да я върнем. Онлайн покупките може да върнем в срок от 14 дни - за територията на ЕС, а ако купуваме от сайт, който е извън съюза, тогава важат местните закони. Важно е внимателно да се четат условията на сайта.
Филмът "Война на истина": Кой управлява информацията и държи монопола над истината?
От балкона в София до НАСА: Българката, сбъднала мечтата си да покори звездите
Мотористи, облечени като Дядо Коледа, преминаха по столични булеварди (ГАЛЕРИЯ)
Алпинисти, облечени като коледни герои, зарадваха децата в онкохематологията на ИСУЛ
"Нова година - нова валута": Опитът на Португалия и Австрия по пътя към еврото
Откриха над 400 кг тютюн за наргиле без бандерол в складове под наем (СНИМКИ)
Българин почина в САЩ: Мъжът е бил в център за задържане на имигранти в Мичиган