Влиза в сила новият Държавен бюджет за 2022 година.
Какво се променя от днес?
Минималната работна заплата се увеличава със 60 лева и от 650 лева тя вече е 710.

Близо 400 000 граждани ще бъдат засегнати от вдигането на максималния осигурителен доход. Той се покачва с 400 лв. От 3000 на 3400 лв.

Минималното обезщетение за безработица се покачва с 6 лева или вместо 12 лева ще се плащат 18.

Ваучерите за храна също търпят промени. Досега се даваха до 80 лева месечно, вече сумата ще е до 200 лева за месец.

След рекордната глоба: Търговските вериги заявиха, че има целенасочена атака срещу тях
Без достатъчно субсидии и в трудни условия тютюнопроизводителите у нас стават все по-малко
Държавата ще доплаща на бизнеса по-скъпия ток, компенсации ще има и за битовите потребители на природен газ
„Булгаргаз“ предлага увеличение с 14,38% на цената на природния газ през декември
КЗК за наложените глоби: Спазваме закона; Веригите: България ще загуби инвестиции
Граждани излязоха на протест срещу “Топлофикация - София”, блокираха възлово кръстовище
Арестуваха в Израел заподозрян за убийството на възрастен мъж в метростанция в София
Съдът остави в ареста втория обвиняем по делото за убийството на бизнесмена Илиян Филипов