ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Емблемата на БНТ "Бразди" празнува 60 години

Чете се за: 02:52 мин.
Култура
Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време 0:00
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.
      Слушай новината
      00:00
      00:00

      Една емблема на БНТ празнува 60 години. "Бразди" - единственото у нас предаване за земеделие, животновъдство, агробизнес и развитие на селските райони, което никога досега не е слизало от екран, радва зрителите си вече шест десетилетия.

      За предаването това са не просто 60 години на екран, а 6 десетилетия стремеж към един достоен и конкурентен формат.

      И успяват - земеделският евъргрийн се радва на един от най-високите рейтинги в БНТ, като интерес към модерното и качествено съдържание на "Бразди" имат високо образовани зрители от големи градове в страната, сочат данни на ГАРБ.

      Всяка събота в часовия слот 12.30-13.00 ч. всеки пети български зрител избира да гледа Българската национална телевизия и земеделския евъргрийн "Бразди".

      60-годишен път, извървян с достойнство. Началото: Един час в жанр телевизионна беседа. Преминава през телевизионен пътепис. По-късно идва времето и на репортажа. До днес - когато "Бразди" вече е документална публицистика с много силен елемент на риалити формат.

      "Това е едно предаване, което черпи с шепи от живия живот и всичко, което ние показваме, е много истинско, много неподправено", заяви Даниела Филипова, изпълнителен продуцент на "Бразди".

      И макар форматът да се променя на фокус винаги е истинското лице на българското земеделие. В последните години все по-често герои са млади хора, предпочели спокойствието на селото пред шума и стреса на големия град или пък на чужда държава. Хора, заменили модния подиум с оранжерия в българско село.

      "Показваме истинския живот на тези хора, които ние наричаме невидимите герои на България, защото тези хора не ходят по студиата, както се казва, тях никой не ги брои за хора, а те са много интересни, много истински и много важни", допълни Даниела Филипова, изпълнителен продуцент на "Бразди".

      И оказва се - това е печелившо - по данни на ГАРБ само от септември миналата година до 18 март тази година предаването е достигнало до два милиона и половина зрители. Защото: "Класиката е модерна!"

      Чуйте последните новини, където и да сте!
      Последвайте ни във Facebook и Instagram
      Следете и канала на БНТ в YouTube

      ТОП 24

      Най-четени

      Product image