Конфликтът между председателя на Комисията за защита на потребителите и мен е още от момента, в който ни назначиха поради принципни различия в начина на работа и разбирането за функционирането на КЗП - това коментира в студиото на "Още от деня" Константин Арабаджиев, член на комисията.
Според него този публичен скандал се отразява пагубно, защото през последната година комисията са напуснали десетки квалифицирани и дългогодишни специалисти:
"И не само, че заплатите са ниски и те дълги години са работили с тези ниски заплати, а и заради атмосферата на работа. Нетърпимата и тежка атмосфера на работа в комисията."
По думите на Арабаджиев, през последната година в Министерството на икономиката и индустрията са постъпили 60% повече сигнали и жалби срещу дейността на КЗП. Голяма част от тях са свързани точно със забавянето на преписките.
"И досега на заседания на комисията гледаме преписки, които са забавени с по 9 - 10 месеца, дори онзи ден гледахме една, която е забавена година. Това нещо е недопустимо, защото всеки един потребител, който е подал своята жалба или сигнал, очаква максимално бързо да се разреши казуса", поясни Константин Арабаджиев.
Той уточни, че причина за забавянето е именно напускането на десетки квалифицирани специалисти и назначаването на нови от председателя на КЗП, които обаче не познават сложната материя в работата.
Вижте целия разговор във видеото
Кризата в шивашкия бранш в Русе – фабрики затварят, стотици остават без работа
"Лукойл" с позиция за България: Особеният управител да действа според законодателството
От "Да, България" настояват да отпадне задължението да се ползва от догодина софтуерът за управление на продажбите в търговските обекти
По-високи държавни такси на БАБХ: Бизнесът със сигнали за увеличение от 10 до 30 пъти
Преговорите за мир в Украйна: Има ли доближаване в позициите на Киев и Вашингтон?
Еврото идва: Какви са притесненията на пенсионерите от Северозападна България?
Платеното паркиране в София: Поскъпването може и да се отложи заради проверка на КЗП