Конфликтът между председателя на Комисията за защита на потребителите и мен е още от момента, в който ни назначиха поради принципни различия в начина на работа и разбирането за функционирането на КЗП - това коментира в студиото на "Още от деня" Константин Арабаджиев, член на комисията.
Според него този публичен скандал се отразява пагубно, защото през последната година комисията са напуснали десетки квалифицирани и дългогодишни специалисти:
"И не само, че заплатите са ниски и те дълги години са работили с тези ниски заплати, а и заради атмосферата на работа. Нетърпимата и тежка атмосфера на работа в комисията."
По думите на Арабаджиев, през последната година в Министерството на икономиката и индустрията са постъпили 60% повече сигнали и жалби срещу дейността на КЗП. Голяма част от тях са свързани точно със забавянето на преписките.
"И досега на заседания на комисията гледаме преписки, които са забавени с по 9 - 10 месеца, дори онзи ден гледахме една, която е забавена година. Това нещо е недопустимо, защото всеки един потребител, който е подал своята жалба или сигнал, очаква максимално бързо да се разреши казуса", поясни Константин Арабаджиев.
Той уточни, че причина за забавянето е именно напускането на десетки квалифицирани специалисти и назначаването на нови от председателя на КЗП, които обаче не познават сложната материя в работата.
Вижте целия разговор във видеото
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин
Хазната е загубила близо 580 милиона лева от недекларирани горива през 2024 г
Когато тишината проговори: С подкрепата на „Българската Коледа“ 4-годишният Натаниел прави първите си крачки към речта