Общинският съвет на Пловдив сформира специализирана комисия, която трябва да излуша всички заинтересовани страни и да изготви предложения за промени в наредбата за билбордовете и рекламните пана в града. Според Общината в момента много от билбордовете са в разрез с разпоредбите и пречат на движението. От рекламния бранш пък алармират, че ако бъде въведено ново отстояние на билбордовете от кръстовищата, 90% от съоръженията трябва да бъдат премахнати, а това означава фалит на този бранш.
По предложение на съветниците от "Съюз за Пловдив" в новата комисия ще участват и експерти от бизнеса.
Дани Каназирева, председател на "Съюз за Пловдив": "Регулацията не означава ликвидирането на един или друг бизнес. Иначе относно визията на града – да трябва да има регулация."
От бизнеса напомнят още, че от рекламната дейност годишно в бюджета на Общината влизат над 1 000 002 лева. Казусът ще бъде разискван отново от местния парламент на сесията през февруари. Дотогава комисията трябва да е готова с предложенията си.
Кметът на столичния район "Люлин" предлага намаляване на такса смет за 2026 г.
"Летяха куршуми, нямаше къде да се скрием": Атентат в Сидни разтърси света в първия ден на Ханука (ОБЗОР)
Украйна се отказва от членство в НАТО в замяна на гаранции за сигурност от САЩ и Европа
Как „Българската Коледа“ помага на 11-годишно дете с аутизъм да напредва и да общува?