Избраха 20-те най-добри млади предприемачи на "Джуниър ачийвмънт“. В програмата „Разумни финанси“ взеха участие над 400 ученици от цяла България.
Целта на обучението по финансова грамотност беше гимназистите да придобият основни предприемачески умения и познания в сферата на икономиката. Участниците бяха разделени на четири отбора. Всеки един от тях трябваше да изготви собствен проект на тема "Застраховане", който да представи пред комисия.
Милена Стойчева - изпълнителен директор на "Джуниър Ачийвмънт":
"Това са познания, които са необходими, които се развиват и са абсолютно критични за това хората да успяват впоследствие в живота си."
Най-сериозно предизвикателство пред състезателите се оказа екипната работа. Те имаха едва няколко часа да се запознаят и заедно да изработят проект, съобразен с конкретни условия. Именно тези умения отличиха отборът "Creative Future", който стана победител.
Нанси Чолакова- отбор "Creative Future":
"Честно казано беше много лесно, защото хората са много готини и това, че всички дадоха идеи и работихме като екип беше най-хубавото, защото лесно се разбрахме."
Въпреки че само 5 от 20-те състезатели си тръгнаха като победители, всички бяха убедени в едно- не призът "победител", а придобитите знания и възможността за изява са истинската награда от състезанието.