Тази година нямаше нововъведения при търговските трикове. Позитив при "Черния петък" е появата на т.нар "Черен уикенд". Това заяви Богомил Николов, председател на асоциация "Активни потребители", в студиото на "Денят започва".
Според Николов все още се разчита на неосведоменост, обявяват се намаления, които реално не съществуват. Колкото по-често пазаруваме даден продукт, толкова по-трудно се поддаваме на манипулации.
Лошото е, че глобите при нелоялни практики са много малки. Търговците знаят това и злоупотребяват, ето защо законодателят трябва да помисли за завишаване на санкциите, призова Николов.
Лято 2026: Ръст на ранните записвания за почивка на море по Северното Черноморие
Добрин Иванов, АИКБ: Бюджет 2026 е счетоводна гимнастика без реформи и ефективност