Много социални предприятия в помощ на хора с увреждания срещат трудности да оцеляват в кризата около COVID епидемията. Затова ежегодният конкурс за най-добър бизнесплан на социални предприятия, в който БНТ е медиен партньор, се преформулира като оздравителна програма, която да помогне за оцеляването им.
Сдружението "Няма невъзможни неща" от Варна е от предприятията получили подкрепа. На тях въобще не им е цел да доказват, че няма невъзможни неща. Но на практика, все това правят.
Кризата накара социалните предприятия да променят предприемаческите си идеи
Младежите с увреждания и техните семейства цял живот само това чуват - как не могат да правят това или онова. Но вече година и половина им се получава, напук. Известни са най-вече със щанда си за фреш сокове. И невероятния хъс в очите на служителите си. Освен със сока и разсадите, сдружението успява да се наложи и с дребни печатарски услуги.
Работата в социалното предприятие променя живота на младежите, дава им нови сили, вади неподозирани умения. И за да не изгубят всичко постигнато до тук заради COVID кризата, проучили, анализирали и преценили, че биха били успешни, ако разработят кухня и разнос на обяд до корпоративни клиенти.
Планът им има всички шансове да проработи и получи изненадваща подкрепа. Те са един от победителите в конкурса за най-добър бизнесплан на социално предприятие, ще имат всичко за добро начало.
Освен това получиха от куража на младежите от "Чудната градина" в Добрич. Които вече три години доказват, че няма невъзможни неща.