Състоянието на пътната мрежа през последните две седмици стана повод за протести както на превозвачи, така и на пътни строители. Едните се оплакаха от лошо състояние на пътищата, а другите от неизплатени средства за извършена работа. Защо се стигна до тук?
Краткият отговор на този въпрос е, че поредица от действия, вероятно и бездействия, на няколко правителства, доведоха до това републиканската пътна мрежа да бъде буквално изоставена без никаква поддръжка. Въпреки че премиерът Кирил Петков обеща средствата да бъдат изплатени в петък след решение на Народното събрание такова не беше взето след дълги дебати в пленарна зала.
Очаква се ново проекторешение да бъде внесено в началото на седмицата, с което да се преодолее патовата ситуация.
От Европейския център за транспортни политики ще внесат предложение за затваряне на магистрала "Хемус", защото е твърде опасна. Подробният отговор защо пътищата у нас са в лошо състояние и как поддръжката им попадна в юридически капан вижте в "След новините".
                                        
                                        
                                            
                    
                        "Обирът на века": Как можеш да влезеш в най-големия музей в света без билет, но с ъглошлайф
                    
                    
                                            
                    
                        2 години след като Хърватия прие единната валута: Какъв е животът с евро
                    
                    
                                            
                    
                        Затвориха "Дунав мост" между Русе и Гюргево - кои са алтернативните маршрути