Пет пъти е разликата в цените за зимното почистване на пътищата в отделните области на страната. Цените са публикувани в страницата на пътната агенция. Най-скъпо е почистването в Плевенско - 2586 лв./км, а най-евтино в Благоевград и Пазарджик - 540 лв./км. Разликата между цените за ръчно кърпене на дупките със студена асфалтова смес пък е още по-голяма - в Ловешко кърпят срещу 24,30 лв./тон, докато за дупките в Кюстендилско дават по 650 лв./тон.
Пет пъти е разликата в цените за зимното почистване на пътищата в отделните области на страната. Цените са публикувани в страницата на пътната агенция. Най-скъпо е почистването в Плевенско - 2586 лв./км, а най-евтино в Благоевград и Пазарджик - 540 лв./км. Разликата между цените за ръчно кърпене на дупките със студена асфалтова смес пък е още по-голяма - в Ловешко кърпят срещу 24,30 лв./тон, докато за дупките в Кюстендилско дават по 650 лв./тон.
Според експерти в Агенция "Пътна инфраструктура", голямата ножица в цените има своето обяснение. От една страна това са пазарни цени, постигнати при прозрачни търгове, като естествено, когато конкуренцията е по-голяма, цената става по-ниска. От друга страна е от значение дали почистваният терен е в Северна или в Южна България.
Различните температурни условия се отразяват и при кърпенето на дупки. Важен е и релефът на проблемния участък. Съществена част от цената на договора е и размерът на заложената санкция. Някои от компаниите са платили глоби още през ноември и декември заради това, че не са разполагали с нужната техника и материали. Санкции някои фирми понесоха и за първите дни на януари.