С 30 лева по-малко ще платят над 15 000 лоялни клиенти на "ЕВН България Топлофикация" в Пловдив. Сумата ще бъде приспадната от фактурата за месец май. Бонусът е за всички битови абонати, които са успели да платят задълженията си за последния отоплителен сезон, уточниха от дружеството.
С 30 лева по-малко ще платят над 15 000 лоялни клиенти на "ЕВН България Топлофикация" в Пловдив. Сумата ще бъде приспадната от фактурата за месец май. Бонусът е за всички битови абонати, които са успели да платят задълженията си за последния отоплителен сезон, уточниха от дружеството.
Бонусът от 30 лева е еднакъв за всички лоялни клиенти, независимо от изразходваната и платена топлоенергия.
Славка Карчева - касиер:
"Радват се. Удоволствие им прави. Даже в първия момент някои от тях не повярваха."
Въпрос на БНТ: "Ама, пари на ръка ли ви дадоха?"
Клиент: "Не. Казаха, че имат да дават".
От Топлофикация уточниха, че приспадането на 30-те лева от последната сметка намалява печалбата на дружеството с близо половин милион лева.
Въпрос: Как фирмата си позволява такъв лукс. Такъв бонус към толкова много клиенти?
Инж. Ангел Киров - отдел "Клиентски сметки" - "ЕВН България Топлофикация": "Това е един жест към нашите лоялни клиенти и това е жест за едно бъдещо съвместно сътрудничество".
От друга страна, хората, които не могат редовно да плащат сметките си за парно и топла вода смятат, че този бонус не би ги накарал да платят накуп.
Илиана Иванова - клиент:
"30 лева на фона на моята сметка са нищо. Аз все си мисля, че потребявам по-малко, отколкото плащам".
През изминалия отоплителен сезон сметките си към Топлофикация - Пловдив навреме са успели да платят едва 44 на сто от нейните абонати.
Движение "Трети март" започна процедура по създаване на политическа партия
Георги Първанов: И да се озъртам не мога видя лидер, който ще изведе страната на нов път