ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Среща на Сергей Станишев с ръководството на НАПИ

bnt avatar logo от Зоя Велинова
A+ A-
Чете се за: 00:55 мин.
У нас

Около 3000 километра магистрали и пътища ще бъдат построени и ремонтирани у нас през следващите три години. За това са осигурени 2 млрд. и 100 млн. евро. Това стана ясно след среща на премиера Сергей Станишев с ръководството на Националната агенция "Пътна инфраструктура".

среща сергей станишев ръководството напи

Около 3000 километра магистрали и пътища ще бъдат построени и ремонтирани у нас през следващите три години. За това са осигурени 2 млрд. и 100 млн. евро. Това стана ясно след среща на премиера Сергей Станишев с ръководството на Националната агенция "Пътна инфраструктура".

Екипът на агенцията представи пред премиера пътните проекти, които ще бъдат реализирани със средства по оперативните програми „Транспорт" и „Регионално развитие", по които миналата седмица Европейската комисия поднови финансирането.

Сергей Станишев - министър-председател на Република България:
"Предстои реализацията на 3000 км пътна инфраструктура. Това мисля, че ще бъде изключително важно, особено в този период за българския строителен бизнес, когато има световна икономическа и търговска криза".

В началото на юли ще стартират първите проекти по програма „Регионално развитие". Става дума за участъците от Софийския околовръстен път до село Ковачевци, пътят Перник - Брезник, в Пловдивско пътят Старосел - Шишманци, Момчилград - Крумовград и други.

Усилено се работи и по програма „Транспорт", която включва магистралите „Тракия", „Струма", „Марица". Проектите са на обща стойност 990 млн. лв.

По време на мандата на сегашното правителство са пуснати в експлоатация 140 км магистрали.Въпреки това премиерът Станишев не е доволен от стореното досега.

Сергей Станишев - министър-председател на Република България:
"Има още много какво да се направи, не само по отношение на строителството на магистрали, а по отношение на пътищата у нас. Ние имаме много да наваксваме".

На критиките за забавянето на строежа на автомагистрала „Тракия" Станишев отговори, че са били необходими много усилия, за да се преформулира договора, така че основните рискове да паднат върху концесионера, а не върху държавата, както е било преди.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?