Първият юлски изгрев за един софиянец също завърши в спешното. 32- годишен мъж пострада в метрото, докато пътувал. Капак паднал върху главата му, получил сътресение на мозъка. Сега е под наблюдение в неврологията на Пирогов. От метрополитена казаха, че съжаляват и ще обезщетят пътника.
Първият юлски изгрев за един софиянец също завърши в спешното. 32- годишен мъж пострада в метрото, докато пътувал. Капак паднал върху главата му, получил сътресение на мозъка. Сега е под наблюдение в неврологията на Пирогов. От метрополитена казаха, че съжаляват и ще обезщетят пътника.
Трудно разпознаха кой точно е злополучният капак, капаци има над всички седалки, все еднакви. Малко петно кръв пред него го издаде.
Инж. Красимир Савов - зам.-изпълнителен директор на "Метрополитен":
"Да, това е капакът, който е паднал на главата на пътника, за който съжаляваме. Как точно е шаднал, трябва да ви каже той, защото никой не го е видял. Не би трябвало да пада, защото той отзад има две панти и тука и той не трябва да пада този капак. Каква е причината не мога да коментирам".
За 11 години до сега не е имало такъв случай. Капаците имат две заключалки с механизъм, който не се влияе от вибрациите. Така че или някой от случижителите не е заключил докрай капака, или пътник се е намесил зловредно. И то два месеца след като метрополитенът получил световното отличие - търговска марка номер едно - за най-добро обслужване ва клиенти.
Инж. Красимир Савов - зам.-изпълнителен директор на "Метрополитен":
"Ние не си бием клиентите, не им пускаме съответните части от метрото, но така се е случило, съжалявам".
Пострадалият пътник сам отишъл до Пирогов, не поискал помощ. Въпреки това от метрополитена са готови да обезщетят клиента си. Билетчето му за метрото е достатъчно.