По- добра комуникация и етично поведение към гражданите усвояватслужители в областни и общински администрации на Варна, Добрич, Шумен иТърговище. Семинарът е част от проект на областната управа във Варна,финансиран по Оперативна програма "Административен капацитет". Целта на обучението е да направи административните услуги по-открити ипрозрачни.
По- добра комуникация и етично поведение към гражданите усвояват
служители в областни и общински администрации на Варна, Добрич, Шумен и
Търговище. Семинарът е част от проект на областната управа във Варна,
финансиран по Оперативна програма "Административен капацитет". Целта на обучението е да направи административните услуги по-открити и
прозрачни.
Местните и държавните администрации съществуват, за да
обслужват гражданите. Това е едно от първите
неща, което чуха участниците в семинара. Те разискваха кодекса за
поведение на служителите в администрацията, а също и принципите, които
трябва да спазват в ежедневната си работа - законност, откритост и
ефективност.
Лъчезар Росенов - Фондация за реформа в местното самоуправление: "По-същественото е администрациите да се модернизират, да бъдат
по-открити, по-отворени, по-любезни, по-технологизирани."
Служителите на администрацията получиха съвети как да реагират в
конфликтни ситуации, а също какви етични и морални норми да спазват по
време и след края на работния ден.
Анкета с участници в семинара:"Аз работя от 7 години в общинска
администарцията и ми се ще да чуя за това, което ни чака занапред. Ние
трябва да се развиваме, трябва да вървим напред."
"От нас мисля, че най-зависи културното обслужване."
Улеснение за гражданите и пестене на време е използването на съвременните технически средства в администрациите беше една от препоръките към частниците в семинара.
Проф. Тодор Кантарджиев предупреждава: Грипът вече се разпространява епидемично у нас