От догодина минималният праг за самоосигуряващите се скача от 260 на 420 лева, реши окончателно парламентът. Земеделските производители и тютюнопроизводителите ще трябва да се осигуряват на 240 лева, вместо на 65, както беше досега. След като мнозинството отхвърли подкрепеното от левицата и Синята коалиция предложение на ДПС прагът да не се вдига толкова драстично, депутатите на Доган напуснаха пленарната зала.
Илияна Йотова за КСНС: За първи път в български документ има три конкретни неща за войната в Украйна и последствията от нея
Бъдещето на Коридор 8: България и ЕК настояха за ускорено изграждане на транспортната връзка
Румен Радев и Марта Кос обсъдиха разширяването на ЕС и свързаността на Балканите
Български лекари ще прегледат Ива Михайлова, македонският външен министър: Разглеждаме това като жест на добра воля
Специално за БНТ: Говори екипажът на хеликоптер от авиобаза „Крумово“ за мисията по издирване и спасяване в Черно море
Илияна Йотова за КСНС: За първи път в български документ има три конкретни неща за войната в Украйна и последствията от нея