ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Министър Трайков за бъдещето на туризма на България

bnt avatar logo от Красимир Ангелов, Кърджали
A+ A-
Чете се за: 00:54 мин.
У нас

Излежаването на плажовете по морето вече не е модно. Тенденциите в европейския туризъм са свързани преди всичко с опознавателните обиколки и все повече туристи предпочитат този тип почивки в  Стария континет. През следващите десет години се очаква истински взрив на туристи от далечния Изток и България трябва да се подготви за това, каза в Кърджали министърът на икономиката и туризма Трайчо Трайков.

министър трайков бъдещето туризма българия
Излежаването на плажовете по морето вече не е модно. Тенденциите в европейския туризъм са свързани преди всичко с опознавателните
обиколки и все повече туристи предпочитат този тип почивки в Стария континет. През следващите десет години се очаква истински взрив на туристи от далечния Изток и България трябва да се подготви за това, каза в Кърджали министърът на икономиката и туризма Трайчо Трайков.

Правилният подход е туристическият продукт, който предлага страната ни да се гледа като едно цяло – от кацането на летището през добрите пътища и високото качество на предлаганите услуги, смята министър Трайков. България има богато наследство и то е шансът ни да се превърнем в една от модните дестинации на европейската туристическа
карта.

Трайчо Трайков, министир на икономиката, енергетиката и туризма:
- Така, когато си помислите за Египет се сещате за древния Египет, така и когато си помислите за България трябва да се сещате за тракийските
съкровища, гробници, храмове и веднага с това вино, и веднага с това минерална вода и между другото това може да го организирате като почивка
на морето или ски.

За да видим обаче японци и китайци на Татул и Перперикон, ще трябва да положим още доста усилия. Една от задачите на правителството сега е да
интегрира всички възможни източници за финансиране в своята стратегия за развитие на културно–историческия туризъм.

Трайчо Трайков:
- Само в този план, за който ви казах има 400 обекта. И то 400 обекта заедно с необходимите дейности за благоустрояването им, социализирането, популяризирането.

Освен строителство е необходима и реклама. Министерството на икономиката организира пред тази пролет обиколка на журналисти от водещи световни издания. Ще се акцентира основно на страните от Близкия и далечния Изток, Америка и Русия.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?