Част от тротоара и платното на булевард "Черни връх" пропадна в час пик в района на завод "Витоша".
Архитект Влади Калинов, директор на "Контрол по строителството" - СО: Такива пропадания се случват обикновено, когато има голям теч на вода, който отмива всичките пластове, които са с трамбования пясък и чакъл и се получава срутването, което се случило тук.Фирмата изпълнител, както и Столичният метрополитен обаче виждат причината другаде.
Инж. Ангел Джоргов - Столичен метрополитен: Тука е имало при изграждането на комуникации преди няколко десетилетия, не е уплътнено както трябва. Било му е времето да се случи.Строежът на метродиаметъра се извършва по нов австрийски тунелен метод, без да се разкрива терена.
Иван Илиев, главен инженер във фирмата изпълнител: Ние в момента прокарваме трасето на метрото в близост до тези стари строежи и почти когато сме стигнали до този участък, се получава едно допълнително усядане и уплътнение на тези стари насипи.Мястото е проверено от конструктори, геолози и проектанта на обекта - преди пропадането те не открили опасност от срутвания. От "Софийска вода" също извършиха проверка.
БНТ: Можело ли е да се предотврати този инцидент? Влади Калинов, директор на "Контрол по строителството" - СО: Сигурно, ако някои някога, някъде през годините се е случило така, че всеки да си върши работата, както трябваОт общината допълниха, че предвид различните версии е рано да се каже има ли виновен за срутването и кой е той.