ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средни предприятия подпомага бизнеса

bnt avatar logo от Теодора Асенова
A+ A-
Чете се за: 00:45 мин.
У нас

И още възможности за малките и средни предприятия, насочени към разширяване на техния износ на нови пазари - Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средни предприятия ще ги подкрепя при участието им на световни изложения. Задължителното условие - да са български производители на български стоки. Парите са осигурени от Оперативна програма "Конкурентоспособност".

изпълнителната агенция насърчаване малките средни предприятия подпомага бизнеса
И още възможности за малките и средни предприятия, насочени към разширяване на техния износ на нови пазари - Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средни предприятия ще ги подкрепя при участието им на световни изложения. Задължителното условие - да са български производители на български стоки. Парите са осигурени от Оперативна програма "Конкурентоспособност".

От началото на миналата година до сега 357 български фирми са взели участие в международни специализирани изложения, които са подкрепени от Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия. Основните критериите за участие на тези фирми са те да отговарят на категориите микро, малко или средно предприятие, да са български производители на български стоки и да нямат не погасени задължения към бюджета.

Марияна Велкова, директор на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия:
- До момента сме провели 42 изложения, 38 от тях са по проекта, по който реализираме, като бенефициент по оперативна програма конкурентно способност, 4 са финансирани с национален бюджет.

Фирмите, които са въвели иновативен продукт, са с приоритет за участие в международните изложения. Като агенцията поема разходите по участието. Обема на финансовия ресурс, с който разполага изпълнителната агенция за реализиране на проекта е 27 милиона и 400 хил. лв.

Българските предприятия, които вземат участие в международните изложения са най-често от хранително-вкусовата промишленост, козметичната и текстилната индустрия. Предстои да бъдат разработени 18 секторни стратегии за износ за малките и средните фирми у нас.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?