ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Как Трета бронирана бригада поддържа техниката си в Европа

Чете се за: 01:03 мин.
По света

Американските военни, които ще се ротират в Източна Европа, пристигнаха с огромно количество тежко въоръжение. 2 500 броя техника, 87 танка, 420 джипа Хъмви и още много бойни машини. Всичко това се нуждае от поддръжка. Специален инженерен батальон в базата в Болеславец, Полша, се грижи за това.

Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време 0:00
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.

      В двора на 23-и артилерийски полк в Болеславец от сутринта войниците от инженерния батальон почистват джипове Хъмви и зареждат камионите с гориво. Тези машини са пренасяни с кораби и самолети от Форт Карсън, Колорадо, до Полша месец и половина.

      подполковник Джордж Митрока, командир на 588-и инженерен батальон: "Месец и половина не сме използвали машините, да проверим работят ли, да проверим течностите - всичко, за което обикновено следите в личните си автомобили. Така че сега ги тестваме: работят ли в студа, налягането в гумите на ниво ли е, функционират ли оръжейните системи".

      Ако някоя част е развалена, се поръчва нова. Има цяла рота, която отговаря за доставката на резервни части.

      лейтенант Джейкъб Уитхолдър, рота "Е", 588-и инженерен батальон: "На практика проследяваме целия процес по доставка на тази част. То е нещо като да пазаруваш онлайн. Поръчваме резервната част, даваме ѝ номер и проследяваме за колко време ще пристигне. Водещ критерий при избора е локацията - колкото по-близо до нас е доставчикът, толкова по-добре.

      Тези джипове и бойни машини трябва да могат да преминат отвсякъде и през всичко. Придвижването в Европа, обаче, е трудна задача за военен конвой.

      майор Ричард Пийкок, командващ офицер на 588-и инженерен батальон: "На континента има четири различни вида междурелсия, така че предислоцирането на войници и техника с влак невинаги е толкова лесно, колкото изглежда. Освен това някои от асфалтовите пътища са по-тесни, а някои мостовe - по-малки и не биха издържали техниката ни. А в Европа има доста реки.

      Решенията на тези проблеми са прости.

      капитан Шейн Хук, командир на 4-а поддържаща рота, 588-и инженерен батальон: "За да решим проблема, се адаптираме и променяме тактическите си планове. Напасваме се към средата. - Тоест ако не можете да преминете през моста, минавате през реката? - Може би. Да, да.

      Целта е ясна - когато тези машини излязат на учение, да могат да стрелят и да се придвижват бързо и точно.

      ТОП 24

      Най-четени

      Product image
      Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
      Абонирай ме за най-важните новини?