Стотици хиляди са харчени в Информационно обслужване за реклама и представителни разходи. 30 хиляди например е струвало новогодишното парти на фирмата, над 40 хиляди са похарчени за смяна на логото. Данните са от доклад на Държавната финансова инспекция. След скандала около големите заплати на шефовете в Информационно обслужване новите разкрития направи днес новият шеф на надзорния съвет на дружеството Стоян Денчев. От старото ръководство на фирмата обаче досега никой не е направил коментар.
Стотици хиляди са харчени в Информационно обслужване за реклама и представителни разходи. 30 хиляди например е струвало новогодишното парти на фирмата, над 40 хиляди са похарчени за смяна на логото. Данните са от доклад на Държавната финансова инспекция. След скандала около големите заплати на шефовете в Информационно обслужване новите разкрития направи днес новият шеф на надзорния съвет на дружеството Стоян Денчев. От старото ръководство на фирмата обаче досега никой не е направил коментар.
Над 60 хиляди са отишли за реклама на Информационно обслужване, сочи докладът. Според новото ръководство са плащани твърде високи хонорари на некомпетентни консултанти.
Стоян Денчев: "И е служело едва ли не като хранилка на определени политически сили в определен обем и мащаб. Ако проследите консултантите, ще се види, че има хора, които дружеството е нямало нужда от този тип консултации."
Според Стоян Денчев става въпрос за безконтролно харчене, което обаче не нарушавало закона, а използвало вратичките в него.
Стоян Денчев: "За съжаление в този доклад няма посочени закононарушения, а само адм. нарушения. Изпълнителният директор е действал на своя глава, като е отдал определени площи под наем, без да е обявил търг - ниска цена - не се знае, но би могъл да се яви кандидат, който да предложи по-висока цена и е ощетил държавния интерес."
Над 250 хиляди лева са погълнали представителните разходи на Информационно обслужване през 2008-ма. С 14 на сто повече от предишната година.
Стоян Денчев: "Имам предвид тези на пръв поглед малки, но дразнещи средства, дадени за вратовръзка, жакардови кърпички, новогодишни тържества от порядъка на 30 хил. лв."
Докладът констатира луксозни ремонти на сгради и апартаменти, собственост на дружеството на стойност 200 хиляди лева. Денчев смята, че след обновяването имотите са непродаваеми, защото пазарната цена не може да покрие и половината от ремонта.
В сезона на грипа: Ръст на заболеваемостта у нас, кога да очакваме пика?