Потребителите на мобилни услуги все по-често са започнали да търсят правата си след влезлия в сила, в края на миналата година, Закона за електронните съобщение. Това сочи анализ изготвен от Комисията за регулиране на съобщенията.
Потребителите на мобилни услуги все по-често са започнали да търсят правата си след влезлия в сила, в края на миналата година, Закона за електронните съобщение. Това сочи анализ изготвен от Комисията за регулиране на съобщенията.
Според данните, увеличава се броят на желаещите, да прекратят едностранно договора си след 7 дни от подписването, без неустойка. Нарастват и оплакванията срещу надписани сметки. Най-честите жалби, които потребителите изпращат в КРС, са свързани с преносимостта на номерата, автоматичното подновяване на договорите, нежеланите SMS-и и практиката на операторите да не информират абонатите кога са достигнали кредитния си лимит.
Проблемите са били обсъдени на заседание на Консултативния съвет в областта на електронните съобщения, свикано от председателя на КРС Веселин Божков. Целта на срещата е била да се намерят решения, както и да се повиши информираността на потребителите на мобилни услуги за техните права и задължения.