ИЗВЕСТИЯ

Моите новини
Проверка на БНТ: Колко сме склонни да похарчим за подаръци?
Чете се за: 02:25 мин.
Външният министър за починалия в САЩ българин: Имам...
Чете се за: 01:45 мин.
Полицаи от Кюстендил разбиха престъпна група за...
Чете се за: 01:15 мин.
Мръсен въздух в София: И днес в градския транспорт се...
Чете се за: 00:45 мин.

ЗАПАЗЕНИ

Потребителите на мобилни услуги все повече търсят правата си

bnt avatar logo от Гриша Табаков
A+ A-
Чете се за: 00:27 мин.
У нас

Потребителите на мобилни услуги все по-често са започнали да търсят правата си след влезлия в сила, в края на миналата година, Закона за електронните съобщение. Това сочи анализ изготвен от Комисията за регулиране на съобщенията.

потребителите мобилни услуги все повече търсят правата
Потребителите на мобилни услуги все по-често са започнали да търсят правата си след влезлия в сила, в края на миналата година, Закона за електронните съобщение. Това сочи анализ изготвен от Комисията за регулиране на съобщенията.

Според данните, увеличава се броят на желаещите, да прекратят едностранно договора си след 7 дни от подписването, без неустойка. Нарастват и оплакванията срещу надписани сметки. Най-честите жалби, които потребителите изпращат в КРС, са свързани с преносимостта на номерата, автоматичното подновяване на договорите, нежеланите SMS-и и практиката на операторите да не информират абонатите кога са достигнали кредитния си лимит.

Проблемите са били обсъдени на заседание на Консултативния съвет в областта на електронните съобщения, свикано от председателя на КРС Веселин Божков. Целта на срещата е била да се намерят решения, както и да се повиши информираността на потребителите на мобилни услуги за техните права и задължения.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?