Летният сезон в Слънчев бряг отново започна с напрежение между държавното акционерно дружество и съюза на собствениците. Конфликтът този път е свързан с графика за зареждане на обектите. Собственици на хотели и заведения обвиняват дружеството в рекет, налагане на нови такси и липса на ред. Оттам отговориха, че тези скандали вредят на имиджа на комплекса.
Летният сезон в Слънчев бряг отново започна с напрежение между държавното акционерно дружество и съюза на собствениците. Конфликтът този път е свързан с графика за зареждане на обектите. Собственици на хотели и заведения обвиняват дружеството в рекет, налагане на нови такси и липса на ред. Оттам отговориха, че тези скандали вредят на имиджа на
комплекса.
Според новото разписание зареждането на обектите може да става от 1 до 7 сутринта и от 10 до 17 ч. На практика обаче всички доставчици влизат в комплекса с товарните коли по едно и също време - от 10 ч.
Йордан Йорданов - снабдител: „Ами главоболие, защото сега след 10 часа туристите тръгват на плаж и става по-трудно движението на товарните автомобили. А преди си беше с едни карти, които се слагаха и беше много по-удобно.”
Хотелиери се оплакаха, че така туристите се лишават от пресни плодове и зеленчуци за закуска, дори за обяд. Доставянето на чисто спално бельо също се затруднява. От "Съюза на собствениците" обясниха, че не могат да
си позволят хотелите да се зареждат от 1 след полунощ до 7 сутринта.
Веселин Налбантов - "Съюз на собствениците": „Ний нямаме капацитет, нямаме хора да оставяме тука и да плащаме допълнителни заплати някой да седи и да приема стоки.”
Налбантов обвини държавното дружество в рекет. Според него таксите за ползване на инфраструктурата, както и контролът върху транспортната схема в курорта са предоставени неправомерно на чужда фирма. От дружеството пък заявиха, че фирмата ще плаща наем, за да стопанисва алеите например. Изпълнителният директор на "Слънчев бряг" от своя страна обвини „Съюза на собствениците” за подклаждане на напрежение и липса на желание в курорта да има правила.
Златко Димитров - изпълнителен директор на „Слънчев бряг” АД: „Всички виждаме, че по едно и също време - в началото на туристическия сезон, по един и същи начин се подхожда и се създава напрежение. Лично аз
считам, че това не е добре за туризма като цяло и за имиджа на „Слънчев бряг”."
От Съюза на собствениците бяха категорични, че до протестни действия няма да стигнат, но най-вероятно ще изпратят сигнал за проблемите до Брюксел.