ИЗВЕСТИЯ

Моите новини
Външният министър за починалия в САЩ българин: Имам...
Чете се за: 01:45 мин.
Полицаи от Кюстендил разбиха престъпна група за...
Чете се за: 01:15 мин.
Мръсен въздух в София: И днес в градския транспорт се...
Чете се за: 00:45 мин.

ЗАПАЗЕНИ

Край на рекламите в пощенската кутия

bnt avatar logo от Репортер: Тереза Ставрева, Оператори: Иван Ганчовски, Боян Даскалов
A+ A-
Чете се за: 00:50 мин.
У нас

Край на препълнените пощенски кутии с рекламни брошури и листовки. Столичани ще могат да ограничават получаването им само с един стикер върху кутията. Това предвижда програмата за управление на отпадъците за периода 2015-2020 година на Столичната...

Край на рекламите в пощенската кутия

Край на препълнените пощенски кутии с рекламни брошури и листовки. Столичани ще могат да ограничават получаването им само с един стикер върху кутията. Това предвижда програмата за управление на отпадъците за периода 2015-2020 година на Столичната община.

Основна цел на стикерите е да предупредят разпространителите на рекламни листовки, че хората, които са си ги залепили, не желаят да получават подобна информация в пощата си.

"Няма да има, според мен, проблем за пълен отказ от получаване на рекламни материали, защото и една немалка част от хората разчитат на това да получат информация през рекламните листовки. Тук става въпрос да се уважи желанието на онзи процент от хората, които ползват елекронната форма за информиране", поясни Лорита Радева - председател комисия "Опазване на околната среда" към Столичната община.

Джонатан е един от тези, за които новите стикери са добър изход от препълнената с хартия пощенска кутия.

"Поне съм сигурен, че на младите хора като мен не са ни нужни 99% от нещата, които си намираме в пощата, така че според мен това е инициатива, която ще позволи на рекламиращите да ни спестят това нещо и да е така или иначе по-зелено за всички и мисля, че е много по-добре", коментира той.

Предстои да се изработи дизайн на стикера и да се създаде стратегия за неговото разпространение. Търговските вериги не пожелаха да коментират нововъведението, тъй като не са получили официално съобщение за промените. Засега не се предвиждат глоби за рекламодателите, които не се съобразяват с поставените стикери. Според експерти тези, които не спазват лепенките, ще си направят сами антиреклама.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?