Признание за кампанията на БНТ "Прозорец към родината". За поредна година Обществената медия получи наградата на сп. "Бизнес лейди" - "Златно сърце" за корпоративна социална отговорност.
Този път беше отличена каузата ни - повече българчета в чужбина да получат книги на родния си език. Лица на кампанията сме водещите на "По света и у нас" - Радина Червенова, Марина Матева и Даниел Михайлов. "Прозорец към родината" вече е във втория си етап, когато очакваме есетата на тема "Аз съм българче".
"Разговори за живота и мечтите" през очите на деца, лишени от родителска грижа
Две трети от децата в училище избягват да използват тоалетните - до какви проблеми води това?
Деца от украинската общност у нас със специален музикален поздрав към българския народ
В Историческия музей в Перущица са изложени над 100 оригинални и европейски банкноти
Снежна Коледа в някои части на страната, преди Нова година температурите падат до минус 10°
Взрив в Москва уби високопоставен руски генерал, Кремъл подозира украинското разузнаване
Две трети от децата в училище избягват да използват тоалетните - до какви проблеми води това?