Признание за кампанията на БНТ "Прозорец към родината". За поредна година Обществената медия получи наградата на сп. "Бизнес лейди" - "Златно сърце" за корпоративна социална отговорност.
                                                    Този път беше отличена каузата ни - повече българчета в чужбина да получат книги на родния си език. Лица на кампанията сме водещите на "По света и у нас" - Радина Червенова, Марина Матева и Даниел Михайлов. "Прозорец към родината" вече е във втория си етап, когато очакваме есетата на тема "Аз съм българче".
                                            
                    
                        За пета поредна година бяха връчени годишните награди „Импулс“ за български танцьори
                    
                    
                                            
                    
                        В търсене на справедливост: Близки на загинал моторист излязоха на протест в Пловдив
                    
                    
                                            
                    
                        Заради промените в климата пчелите в България са намалели драстично в последните години
                    
                    
                                            
                    
                        Нови ограничения за движение в двете нискоемисионните зони в София влизат в сила от декември
                    
                    
                                            
                    
                        "Ние вече не живеем - отидоха на концерт, а ни ги върнаха в ковчези": Кочани
                    
                    
                                            
                    
                        Заседание на Комисията по бюджет и финанси към Тристранния съвет: На фокус Бюджет 2026