Трябва ли да влезе в учебните програми предметът „Гражданско образование" вече дискутират в образовантелните среди в Благоевград.
Антон Драгоев – учител по география: "Също така трябва да знаят същността на отделните институции и тяхната работа. Мисля, че гражданското образование като учебен предмет ще бъде една добра практика."
Марио: "Понеже имаме предметите етика и право, ще учим и политическа география, за мен нещата по-скоро биха се припокривали, в смисъл въпреки това, чеще ги учим по различни предмети, за мен няма много смисъл да се вкарва нов предмет, който всъщност е разпокъсан между други два."
Антон Драгоев - учител по география: " Не виждам нищо лошо още веднъж младите хора, концентрирано да разглеждат теми, по които евентуално ще могат да направят междупредметна връзка с настоящите дисциплини."
Други ученици пък са на мнение, че предметът би бил полезен, ако в него се изучават теми свързани с живота, които вълнуват младите и не са включени в други предмети.
Христо: "Може би конкретизирането и един нов предмет, в който тези теми ще се засягат по-сериозно ще ни помогне много."
Катя Марчева – директор СОУИЧЕ: "Днес нашите ученици завършват недостатъчно наясно какви задължения имат пред обществото, включително не много деца са запознати с дейностите, които те трябва да
Според учениците този предмет би трябвало да се изучава, без поставяне на оценки. До края на седмица в Министерството на образованието ще бъдат обсъдени новите държавни образователни стандарти тогава ще стане ясна и съдбата на новия учебен предмет.
"Климатът - горещата истина": Температурите се покачват, сезоните са нестабилни
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин
Бюджет и компромиси: Социалният диалог е възстановен заради финансовата стабилност
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин
Зеленски: Киев няма законно и морално право да отстъпва украински територии на Русия