Над 2/3 от пътническите влакове останаха до пероните между 8 и 16 ч. в четвъртия ден на железничарската стачка. В протеста днес се включиха почти 40 гари.
Над 2/3 от пътническите влакове останаха до пероните между 8 и 16 ч. в четвъртия ден на железничарската стачка. В протеста днес се включиха почти 40 гари.
В по-големите гари следобед се извиха опашки, но до напрежение не се стигна. На гара София следобед настъпи суматоха, след като информационното табло беше включено минути преди края на стачката.
Късното включване на таблото с разписанието предизвика масов спринт на пътници към заминаващите всеки момент влакове. Клиенти на БДЖ се оплакаха, че им отказват резервация на запазени места.
За да се гарантира безопасността на пътниците след края на стачката в 16:00 часа, заминаването на част от влаковете на главната столична гара ставаше с половин до един час закъснение.
Заминаващите от Варна влакове днес потеглиха навреме, включително и спряната вчера мотриса за Русе. Протестиращи се оплакаха, че стачката се потушавала "отвътре", тъй като на работа били викани служители, които ги заместват.
Потърпевши от протеста се оказаха някои пътници, които останаха без билети.
Пътниците от влаковете в град Съединение масово се преориентираха към автобусите или личните си автомобили. Не само заради стачката, но и поради неудобното за хората разположение на гарата.
Към 9 сутринта единственият пътник на перона на гара Мездра се оказа Ангел Ангелов от Русе. Току-що е пристигнал от Ботевград с автобус и сега се чуди как ще се прибере.
Проверка на ПСН сред шофьори на автобуси и касиери от автогарите в страната показа, че покрай стачката работата им не се е увеличила много. Според тях това е знак, че много хора просто са се отказали да пътуват.