Ще останат ли паветата на булевард „Дондуков“ обсъждат в този час граждани и експерти от Столичната община. Планираният за тази година ремонт в участъка от улица „Бачо Киро“ до улица „Кракра“ включва и подмяна на трамвайните релси и обновяване на...
Ще останат ли паветата на булевард „Дондуков“ обсъждат в този час граждани и експерти от Столичната община. Планираният за тази година ремонт в участъка от улица „Бачо Киро“ до улица „Кракра“ включва и подмяна на трамвайните релси и обновяване на тротоарите.
Три са вариантите за ремонт на булевард „Дондуков“, които се обсъждат. Споровете се въртят най-вече около това дали настилката да остане с емблематичните за града павета или да бъдат заменени с асфалт.
Миналата есен Столичната община публикува на сайта си анкета със следните варианти:
- цялата настилка да бъде подменена с асфалтова.
- пътните платна да бъдат асфалтирани, а покрай трамвайните трасета и в зоната за паркиране да бъдат запазени паветата.
- Или паветата да останат навсякъде.
Другият важен въпрос е дали движението по булевард „Дондуков“ ще стане еднопосочно в посока Министерския съвет и президентството. Движението в другата посока от президентството към Софийския университет ще се извършва по булевард „Цар Освободител“. Целта е да се разтовари трафикът и да се намали замърсяването на въздуха.
Релсовият път на булевард „Дондуков“ изглежда в сегашния си вид от 92-ра година. Предвижда се ремонтът да се случи тази година и да струва близо 10 млн. лв.
Опасното вещество GBL все по-често се използва по метода на "спайкване"