Главният изпълнителен директор на Фейсбук Марк Зукърбърг обяви плановете на компанията да увеличи нивото на защита и криптирането при обмена на лични данни в онлайн платформата.
Тази нова реформа, която беше обявена лично от Зукърбърг на профила му, ще промени изцяло досегашната визия на Фейсбук - иначе казано само изпращачът и получателят ще могат да видят съобщението. Още повече, съобщенията ще изчезват след определено време, подобно на конкурента Снапчат.
Крипитирането на лични текстове, както и снимките, ще бъде развито до такава степен, че дори и самата компания няма да може да ги види.
Грег Стърлинг, редактор на новинарски сайт в САЩ: Мисля че, много от хората не разбират какво се споделя и какво не.
В момента Фейсбук има над 2 милиарда и 20 милиона потребители, а другите апликации собственост на компанията се използват от над един милиард потребители.
Джеси Голдхамър, факултет по Информационни технологии в университета "Бъркли": Много е трудно хората да се откажат от тази платформа заради пристрастяването. Освен това, рекламни агенции използват лична информация, за която плащат на Фейсбук.
В бъдеще потребител на Фейсбук ще може да контактува свободно с друг, който ползва само Уотсап или Инстаграм.
Зукърбърг сподели намеренията си да се срещне с експерти по защита на личните данни и власти за борба с тероризма, за да се намери баланс между поверителността и следенето на потенциални терористи.
;