Министерството на външните работи стартира кампания за международно сътрудничество с Италия - WeAreItaly. Тя има за цел да промотира най-креативната и жизненоважна страна на Италия в дните на борба с коронавируса.
Андреа Бочели, Уто Уги, Тициано Феро, Никола Пиовани, Паоло Фресу, Ада Монтеланико, Нек, Андреа Гриминели, Рита Маркотули, Фабрицио Босо и много други италиански артисти се присъединиха към инициативата и направиха видео съобщения с покана да останем свързани със света на италианската култура.

Ще бъдат разпространени и многобройни инициативи, които италианските културни институции предприемат, за да предложат на италианската и международната общност виртуални културни забавления.

За да покаже образа на Италия като страна, способна да продължи да произвежда и разпространява висококачествена култура и забавления, Министерството на външните работи и международното сътрудничество ще събират всеки ден видеоклипове с ексклузивно съдържание, които ще промотират чрез своята специална страница https://www.esteri.it/mae/it/politica_estera/promozione-integrata-del-sistema/weareitaly и чуждестранната мрежа от посолства, консулства и културни институти.

На преден план е цялата "уеб култура", предлагана от музеи и археологически паркове, библиотеки и архиви, фестивали и театри, света на киното и забавленията на живо, телевизията, радиото и издателствата, които показват изключителна способност да се адаптират като съдържание в социалните платформи по творчески и качествен начин.

След репортаж на БНТ: Купиха климатици за концертната зала на училище "Луи Брайл"
Ситен снеговалеж и гъста мъгла затрудняват движението през прохода "Шипка"