НОВИНИ

За какво подават най-често сигнали на горещия телефон на община Благоевград?

Снимка:
bnt avatar logo
от БНТ
06:54, 04.10.2021
Чете се за: 02:55 мин.
У нас
Слушай новината

Гражданите на Благоевград все по-активно подават сигнали и търсят съдействие на горещия телефон в общината. За какво най-често хората ползват телефонната линия и колко полезна е тя на гражданите, провери наш екип.

Горещата телефонна линия в община Благоевград, предназначена да приема сигнали на граждани, работи активно от 5 години. Най-честите проблеми, за които жителите търсят помощ, са свързани с опасност на обществени места.

"Те са основно за пътна инфраструктура, свързани с нарушения на пътната мрежа – най-често дупки на тротоари, на пътни настилки. Другите сигнали, които постъпват, са свързани с екологията и чистата среда, за нерегламентираните сметища, за замърсяване”, обясни Десислава Йорданова.

Получените сигнали на ден са средно между 25 и 30. А месечно броят им достига до 300. Всяко обаждане се разделя в две категории – първата е за сигнали от спешен порядък, а втората категория - неспешни сигнали.

"В рамките до 24 часа се обслужват спешните сигнали, много спешно се получават сигнали за липса на осветление. Това се приема за сигнал от спешен порядък. От неспешен е, примерно дупка на пътната мрежа, тогава се подава към съответния отдел и към фирмата изпълнител, която се заема с проблема”, коментира още Йорданова.

Хората определят за горещата линия като полезна.

"Отварям интернета, там пише кой е и звъним”, коментира Иван Михайлов.

БНТ: Вие лично звънели ли сте? Какви сигнали сте подавали?

"За уличното осветление, за градинките окосяване. Полезен е, в това време на тази информираност на гражданите е полезна дейността”, допълни той.

"Не, не съм подавал”, каза Георги Димитров.

БНТ: А знаете ли за него?

"Да, знам, ама не съм имал нужда и не съм звънял”, отговори той.

"Ходим с група до кръста, там новите сложени пейки бяха изпочупени, обадихме се на горещия телефон и след два дни бяха възстановени”, разказа Лидия Попдимитрова.

Служителите, които отговарят за горещата телефонна линия, призовават гражданите, когато попаднат на някакъв проблем, вместо да го споделят в социалните мрежи, да се обадят. По този начин институциите, които могат да решат проблема, ще могат да реагират по-бързо.

Репортер: Али Мисанков

Свали приложението BNТ News
google play badge
Свали приложението BNТ News
app store badge
Топ 24
Най-четени
За първи път от август: Телефонен разговор между Северна и Южна Корея
За първи път от август: Телефонен разговор между Северна и Южна Корея
Български политици в списъка на Досиетата "Пандора"?
Български политици в списъка на Досиетата "Пандора"?