Само за последните 30 дни разрешените случаи по сигнали, подадени в Контактния център на Столичната община, са 246. На телефона и страницата центъра се приемат писма, жалби и сигнали от неспешен характер. Наш екип провери защо интересът на гражданите към...
Само за последните 30 дни разрешените случаи по сигнали, подадени в Контактния център на Столичната община, са 246. На телефона и страницата центъра се приемат писма, жалби и сигнали от неспешен характер. Наш екип провери защо интересът на гражданите към тези услуги расте.
Една от причините е 24-часовото работно време на центъра. 0700 17 310 е денонощният телефон. Осъществява се и обратна връзка.
"На мейла на човека, който е подал сигнала, получава връзка, получава идентификационен номер, получава възможност сам да провери хода на сигнала си", обясни Ралица Стоянова - секретар на Столичната община.
Постъпилите по телефона сигнали се отбелязват и в интернет платформата на кол центъра, която гражданите също могат да използват директно. В сайта има и карта, на която се вижда групирането на информацията. Това показва на съответния гражданин дали неговият сигнал вече не е подаден от някого другиго.
Тук работят на смени по 6 човека. Интериорът на работното помещение е в синьо.
"Синият цвят оптимално повишава концентрацията и затова беше избран - за да може служителят да бъде максимално полезен при целият процес на работата и своята смяна", поясни още Ралица Стоянова.
За разлика от познатия телефон 112, в общинският контактен център се приемат сигнали от неспешен характер. Статистиката на сайта е видима за месец назад. За последните 30 дни броячът отчита 246 приключени разрешени случая.
„Блясъкът на Перперикон“ представя над 200 артефакта, сред които кръст с мощи на неизвестен светец
Яйца полетяха към Общинския съвет в Несебър: Жители на протест срещу скок на данък "сгради"
Нова измама в интернет: Несъществуващ монах в Бачковския манастир лекувал с билки диабет
Депутатите от бюджетната комисия приеха удължителния закон на първо четене (ОБЗОР)