ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

0700 17 310 – Ало, Столична община!

bnt avatar logo от Репортер: Цветелина Борисова, Оператор: Александър Глушков
A+ A-
Чете се за: 00:45 мин.
У нас

Само за последните 30 дни разрешените случаи по сигнали, подадени в Контактния център на Столичната община, са 246. На телефона и страницата центъра се приемат писма, жалби и сигнали от неспешен характер. Наш екип провери защо интересът на гражданите към...

0700 17 310 – Ало, Столична община!

Само за последните 30 дни разрешените случаи по сигнали, подадени в Контактния център на Столичната община, са 246. На телефона и страницата центъра се приемат писма, жалби и сигнали от неспешен характер. Наш екип провери защо интересът на гражданите към тези услуги расте.

Една от причините е 24-часовото работно време на центъра. 0700 17 310 е денонощният телефон. Осъществява се и обратна връзка.

"На мейла на човека, който е подал сигнала, получава връзка, получава идентификационен номер, получава възможност сам да провери хода на сигнала си", обясни Ралица Стоянова - секретар на Столичната община.

Постъпилите по телефона сигнали се отбелязват и в интернет платформата на кол центъра, която гражданите също могат да използват директно. В сайта има и карта, на която се вижда групирането на информацията. Това показва на съответния гражданин дали неговият сигнал вече не е подаден от някого другиго.

Тук работят на смени по 6 човека. Интериорът на работното помещение е в синьо.

"Синият цвят оптимално повишава концентрацията и затова беше избран - за да може служителят да бъде максимално полезен при целият процес на работата и своята смяна", поясни още Ралица Стоянова.

За разлика от познатия телефон 112, в общинският контактен център се приемат сигнали от неспешен характер. Статистиката на сайта е видима за месец назад. За последните 30 дни броячът отчита 246 приключени разрешени случая.

ТОП 24

Най-четени

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?