Водата като платно за рисуване използва млад китайски художник. Той еразработвал нетрадиционната си техника в продължение на две години ипази в дълбока тайна точните съставки на материалите, които използва.
Водата като платно за рисуване използва млад китайски художник. Той е
разработвал нетрадиционната си техника в продължение на две години и
пази в дълбока тайна точните съставки на материалите, които използва.
С неповторимо китайско търпение 25-годишният Хуан Чжулин успява да укроти вечно променящата се повърхност на водата и да я накара да запази желаните от него образи. Постига го, като използва абсолютната непримиримост между водата и олиото. Вдъхновил се от свой далечен
предшественик от династията Тан, управлявала Китай от 7 до 10 век, който използвал подобна техника. Започнал да експериментира с различни бои и химикали, докато получи желания резултат.
Хуан Чжулин, художник: - Водата е свободна субстанция. Рисуването върху вода е в съзвучие със западната идея за свободата на твореца. Образите изненадващо наподобяват картините на импресионистите.
Всички форми в картините му са производни на кръга, а вместо с четка творецът ги оформя с метална игла. Когато пожелае да запази някое от
произведенията си, Хуан го отпечатва върху хартия. Вместо да излага в галерии, предпочита да създава произведенията си пред публика в открити пространства. Изкуството му е нетрайно като всеки миг от живота и Хуан го превръща много повече в пораждащо емоции представление, отколкото в застинало за поколенията послание.