40 рекламни агенции се състезаваха в тазгодишното издание на фестивала на Асоциацията на рекламните агенции в курорта Албена. NOBLE GRAPHICS спечели приза за творческа агенция на годината, а за медийна - журито определи REFORMA.
40 рекламни агенции се състезаваха в тазгодишното издание на фестивала на Асоциацията на рекламните агенции в курорта Албена. NOBLE GRAPHICS спечели приза за творческа агенция на годината, а за медийна - журито определи REFORMA.
Целта на форума е да се направи преглед на постиженията на българската реклама през миналата и тази година и да бъдат отличени най-добрите в отделните категории. Въпреки по-големият брой реклами обаче, в част от категориите журито не присъди злато.
Мариана Брашнарова - директор на фестивала: - Тази година средното ниво на заявките е по-добро, но без да има нещо изключително.
Според специалистите, въпреки раздвижването на пазара, кризата все още се отразява на рекламния бранш.
Десислава Олованова - член на медийното жури на фестивала: - Когато разполагаш с по-малко средства, имаш по-високи цели. Защото кризата те притиска и трябва да постигнеш по-добри резултати за клиента си.
И въпреки че спечелилите злато бяха по-малко, всички членове на
творческото и медийно жури са единодушни, че тази година на фестивала са
показани по-добри и качествени продукти.
Нова програма намалява сметките за електричество с финансиране на саниране и соларни панели
"Разговори за живота и мечтите" през очите на деца, лишени от родителска грижа
Две трети от децата в училище избягват да използват тоалетните - до какви проблеми води това?
Деца от украинската общност у нас със специален музикален поздрав към българския народ
Проф. Тодор Кантарджиев предупреждава: Грипът вече се разпространява епидемично у нас