Тази сутрин беше откриването на магазин от световно известна шведска верига за мебели в София. Събитието беше уважено и от политици и общественици, сред които и вицепримиера и министър на финансите Симеон Дянков.
Клиент:
- Не са много, за сега, но до този час...
Клиент:
- Не, не са много, трябва да видите разпродажбите в Лондон, хората се тълпят чак до шосето.
Отварянето на вратите обаче доказа, че и българинът става все по-склонен ако не да пазарува, то поне да се информира. Този феномен също не е новост, тенденцията е факт в повечето нововъзникващи пазари.
Богомил Николов, "Активни потребители":
- Българинът е станал все по-потребителски настроен. Някакси, материалните неща, вещите и стоките започват да вземат все по-огромно място в неговия живот.
Имаше и хора, отдавна свикнали с подобни магазини, дошли да купят веднага.
Клиент:
- Днес всъщност сме дошли да си купим някои мебели.
Клиент:
- Специално сме дошли спалня да си търсим.
Кампанията срещу мащабния проект в медиите и интернет беше без прецедент, но като че ли и без особен резултат.
Богомил Николов, "Активни потребители":
- Със сигурност не може да се каже, че очернянето на конкурента не е полезно за потребителя, но това като че ли следва средата на политиката.
Сред официалните гости можеха да бъдат забелязани министри, дипломати и представители на бизнес средите.
Около 26 000 лева дариха служителите на НСО за каузата на "Българската Коледа"
Димитър Манолов: Влизаме в еврото без редовен бюджет – това не е развитие, а застой
Проф. Тодор Кантарджиев предупреждава: Грипът вече се разпространява епидемично у нас
Трафикът за празниците към Банско и Гърция: Ограничения и мерки на "Пътна полиция"