Няма система, която да издържа на абсолютно всички пикови натоварвания в един момент. Това заяви началникът на Районен център 112 - София инж. Цветомир Цеков за БНТ. Той обясни, че екипът му е получил много обаждания и не е успял да отговори на всичките.
Няма система, която да издържа на абсолютно всички пикови натоварвания в един момент. Това заяви началникът на Районен център 112 - София инж. Цветомир Цеков за БНТ. Той обясни, че екипът му е получил много обаждания и не е успял да отговори на всичките.
Десетки сигнали на граждани за проблеми със спешния телефон достигнаха до нас. Много бедстващи хора не успяха получат навременна помощ. Това доведе до въпроса дали системата може да функционира достатъчно добре в кризисни ситуации?
Инж. Цветомир Цеков - началник на Районен център 112 - София: „Няма система, която да издържа на абсолютно всички пикови натоварвания в един момент."
Оказва се, че при в най-натоварените моменти единственият телефон за спешни случаи в България не може да се справи ефективно.
Въпреки това от службата твърдят, че проблемите са били само временни. Но фактът, че много хора останаха в бедствено положение за едно денонощие, остава безспорен. От Националната служба продължават да поддържат тезата, че комуникационните връзки са причина за проблемите.
Инж. Цветомир Цеков - началник на Районен център 112 - София: „Основната причина, след анализите, които направихме, е претоварване на мрежите на мобилните оператори."
При всякакви нередности с телефон 112 можете да подавате сигналите си на електронната поща на службата. Жалбата ви ще бъде разгледана и ще получите писмен отговор обещават от дирекцията.