От тази вечер стартира Кампанията за отговорно родителство на просветното министерство и Асоциацията за родителска активност. Българската национална телевизия е медиен партньор на инициативата. Целта й е да провокира родителите да се замислят къде са децата им в десет часа вечерта.
От тази вечер стартира Кампанията за отговорно родителство на просветното министерство и Асоциацията за родителска активност. Българската национална телевизия е медиен партньор на инициативата. Целта й е да провокира родителите да се замислят къде са децата им в десет часа вечерта.
Клипът на кампанията ще се излъчва по БНТ всяка вечер в 22 и 22.30 часа в продължение на един месец. Той трябва да провокира родителите да се замислят доколко поддържат връзка с децата си, че носят отговорност за тях и са длъжни да занаят къде са и какво правят.
Според министър Даниел Вълчев само за шестте почивни дни 5 деца са мъртви и 4 са в болница. Част от тези деца са шофирали по среднощ без свидетелство за правоуправление и вероятно без родителите им да знаят къде са. Кампанията днес беше представена от ученици, които сформираха кабинет за един ден в просветното министерство. Основното решение на новия екип беше - 16 май тази година ще бъде ден за борба с агресията в обществото.
Правителството осигури близо 25 млн. лева за "Топъл обяд" до септември 2026 г.