Най-голямата жп гара в България - Централна гара София не е основно ремонтирана повече от 30 години. Основните съоръжения на гарата са силно амортизирани. Официално днес се отвориха техническите предложения за рехабилитацията на фирмите кандидат-изпълнители. Крайният срок за избор на изпълнител на обществената поръчка е 15 февруари.
Най-голямата жп гара в България - Централна гара София не е основно ремонтирана повече от 30 години. Основните съоръжения на гарата са силно амортизирани. Официално днес се отвориха техническите предложения за рехабилитацията на фирмите кандидат-изпълнители. Крайният срок за избор на изпълнител на обществената поръчка е 15 февруари.
6 са фирмите, които кандидатстват за изпълнение на проекта по рехабилитация на фасадата, подлезите и пероните на Централна Гара. Тръжната комисия обаче не коментира ценовите оферти на кандидатите. През гарата преминават 3 възлови общоевропейски транспортни коридори, но състоянието й е окаяно.
Ивайло Московски - министър на транспорта, информационните технологи и съобщения: - Години, сами знаете с какво настроение хората посещават най-голямата гара в България... с голяма доза неприязън. Тя изцяло ще обмени визията на гарата, ще улесни и подпомогне хората с по-лесен достъп, енергийно ефективна сграда, зелена сграда.
След ремонта ще бъде подменена дограмата, ще се ремонтира и покрива, който в момента тече. Чакалните ще бъдат по-уютни и топли, ще се осигури и по-лесен достъп на трудноподвижни лица. 26 месеца е крайният срок за приключване на ремонта.
Студенти, участвали в антиправителствените протести, създадоха инициатива "СТОП"
Двойно са поскъпнали шивашките, обущарските и ключарските услуги през последната година
Цените на храните: Най-голямо е поскъпването при краставиците, пилешкото месо и хляба
Директорът на 138-о училище в София: Не съм слагал камерите, вчера разбрах
Скандалът в 138-о училище: Директорът е с две повдигнати обвинения след откритите камери в тоалетни (ОБЗОР)