Населението на община Стралджа недоволства срещу новото разписание на БДЖ, което влиза в сила от 8 декември. Според хората седем бързи влака няма да спират на гара Стралджа и това ще намали значително възможността им за пътуване. Местните са свикнали с железопътния транспорт, защото го имат повече от 120 години.
Населението на община Стралджа недоволства срещу новото разписание на БДЖ, което влиза в сила от 8 декември. Според хората седем бързи влака няма да спират на гара Стралджа и това ще намали значително възможността им за пътуване. Местните са свикнали с железопътния транспорт, защото го имат повече от 120 години.
Железопътният транспорт е най-ползваният в този район, защото е евтин и удобен. Неспирането на бързите влакове на гара Стралджа ще засегне ежедневно пътуващите ученици, студенти и работещи. Връзките с влакове
са така драстично орязани, че те повече от 12 часа няма да могат да се
приберат.
"Децата няма с какво да си ходят и да се прибират до Пловдив, не виждам смисъл да не спират бързите влакове, при положение, че ще минават през гара Стралджа. Само по един влак на 24 часа бърз и пътнически не, не е достатъчен", споделят местни жители.
Местните хора искат да запазят сегашното разписание и затова са започнали подписка, в която за дни са се подписали над 1500 души. Кметът на общината е потърсил помощ от всички институции, за да не бъде лишена Стралджа от бързите влакове.
Митко Андонов, кмет на община Стралджа: - В Стралджа влаковете се ползват и няма да ощети според мен и хората, и БДЖ тези бързи влакове да продължават да спират за 1 минута на гара Стралджа.
Общинското ръководство и местните хора се надяват, че мнението им ще бъде зачетено и БДЖ няма да ги остави без железопътен транспорт.
Столичната община въвежда зелен билет за градския транспорт от 20 до 22 декември
Поклонението пред тленните останки на Боян Радев ще се състои в понеделник на националния стадион "Васил Левски"