Кампанията на БНТ2 „Купувам българско“ в покрепа на българските производители e номинирана в конкурса на Българското дружество за връзки с обществеността „ПР приз 2015“. Конкурсът оценява успешните пиар проекти, реализирани през изминалата 2014 година....
Кампанията на БНТ2 „Купувам българско“ в покрепа на българските производители e номинирана в конкурса на Българското дружество за връзки с обществеността „ПР приз 2015“. Конкурсът оценява успешните пиар проекти, реализирани през изминалата 2014 година. „Купувам българско“ се пребори за приза в категорията „PR проект на медия“.
Кампанията на БНТ2 е отличена заради своята мащабност, успешна реализация и обществена значимост. За тези резултати преди по-малко от месец тя беше отличена и с награда БАПРА за най-добра пиар кампания, реализиранана от вътрешен ПР отдел.
Скандалът в 138-о училище: Директорът е с две повдигнати обвинения след откритите камери в тоалетни (ОБЗОР)
Ще задължат ли фризьорите да правят задължителен тест за алергия преди боядисване?
Автоинструктори и курсисти на протест в Бургас заради забавяне на шофьорските изпити
Скандалът в 138-о училище: Директорът е с две повдигнати обвинения след откритите камери в тоалетни (ОБЗОР)