Испанското правителство, организации на работодателите и работнически синдикати подписаха днес споразумение за вдигане с 4 процента на минималната работна заплата през 2018 г., съобщи Франс прес.
Споразумението предвижда минималното месечно възнаграждение да се увеличи от 825 на 858 евро през 2018 г., след което постепенно да достигне 992 евро през 2020 г.
Тази година, според прогнозите на правителството, Испания ще се похвали с растеж на икономиката от 3,1 процента и с близо 600 000 нови работни места, заяви министър-председателят Мариано Рахой.
След пика от 27 процента в началото на 2013 г., безработицата спадна до 16,4 процента през третото тримесечие, но остава втората по големина в еврозоната след Гърция.
Александър Пулев: Към момента няма индикации, че товарите, свързани със суров петрол, са под заплаха
Потребителските ни права: Защо някои търговци налагат ограничения при плащане с карта?
Кражба за 5 млн. евро: Задигнаха 50 000 бутилки вино от винарна в Тоскана
Заради развитието на изкуствения интелект: Износът на Тайван достигна 87,2 млрд. долара
Гледайте първия епизод от новия, шести сезон на култовия сериал "Под прикритие" по БНТ