Нова стратегия за бързо производство и доставка, която ще промени света на модната индустрия, предлага русенска шивашка фирма. Идеята е срокът, за който дрехата достига от дизайнера до магазина, да се съкрати от 1 година на 3 седмици. Според предприемача...
Нова стратегия за бързо производство и доставка, която ще промени света на модната индустрия, предлага русенска шивашка фирма. Идеята е срокът, за който дрехата достига от дизайнера до магазина, да се съкрати от 1 година на 3 седмици. Според предприемача Мартин Йорданов с този модел има потенциал да се разкрият стотици нови работни места.
Процесът на производство в модната индустрия от избора на платове, създаването на модела и производството на колекцията до пласирането й в магазина продължава една година. Това е тежка структура, която трудно може да се промени и от нея се ползват най-вече световните марки, казва русенският предприемач Мартин Йорданов. "Тяхната задача е да отидат в далечни държави, далечни републики. Там да има време 6 месеца да произвеждат, да доставят, най-ниската цена. А въпросът не е най-ниската цена да имаш, а въпросът е най-правилният продукт в магазина? – ако се търси черно, черно да имаш, на теб не ти трябва синьо".
Изискванията на пазара бързо се променят, хората търсят определени неща, а какво точно е трудно да предвидиш една година по-рано, казва Мартин Йорданов. Той смята, че от новия модел на работа ще има полза шивашка индустрия на цяла Европа. "Нашите модерни машини биха дали възможност да дадем тази бързина на производство. Естествено, иска се допълнителна организация, каквато е основната разлика. Поръчката вече няма да е 1000 броя един модел в един цвят, а поръчките са 1-на бройка от модел, 1 брой от размер", допълва предприемачът.
По думите на Мартин Йорданов този модел вече има подкрепата на производители на платове и аксесоари в Италия и Англия. Неговата фирма вече има сключени договори с малки магазини от 30 държави. "Над 100 контрагента от Европа и Америка, даже имаме хора, които поръчват и от Австралия. И сме гъвкави и маневрени."
Според русенецът Мартин Йорданов, ако новата стратегия навлезе в модната индустрия, ще се разкрият нови работни места, не само у нас, но и в цяла Европа.
Цените на храните: Най-голямо е поскъпването при краставиците, пилешкото месо и хляба
Скандалът в 138-о училище: Директорът е с две повдигнати обвинения след откритите камери в тоалетни (ОБЗОР)
Ще задължат ли фризьорите да правят задължителен тест за алергия преди боядисване?
Директорът на 138-о училище в София: Не съм слагал камерите, вчера разбрах
Скандалът в 138-о училище: Директорът е с две повдигнати обвинения след откритите камери в тоалетни (ОБЗОР)