Известни български актьори, влогъри, журналисти, предприемачи дадоха старт на социалната кампания "Стига мрънка ". Целта е да се покаже на младите хора, които мрънкат, че трябва да действат, за да живеят по-добре и че могат да се реализират и в страната ни. Кампанията е на организаторите на Кариерно експо 2019-та, където хиляди квалифицирани млади хора ще се срещнат с работодателите.
This is a modal window.
Организаторите на кампанията #стигамрънка са хора, които виждат възможности за развитие в страната и не вярват, когато някой каже "Няма къде да работя, няма развитие за мен тук".
Емил Томов, организатор: Решихме да наречем това "Синдромът Пенчо" като въпросният Пенчо е този недоволния, мрънкащия, този, който използва фрази като "няма смисъл"," скапана държава", "нищо няма да се оправи".
"Синдромът Пенчо" може да бъде "излекуван" с показване на добрите примери. А това са над 20 наши известни личности, които са записали своя призив срещу мрънкането в няколкосекундно видео. Сред тях е и водещият от БНТ Георги Любенов.
Организаторите на социалната кампания призоват всеки да се включи в нея.
Виктория Добринова, организатор: Това става съвсем просто - като запише текст, видео или снимка, които качи на стената си с хаштаг "стигамрънка" и своето послание, което му идва отвътре.
В тази връзка нашите участници съвсем сами решиха какво да предадат, идеята беше всичко да идва точно отвътре.
Идеята на кампанията възникнала, когато започнала организацията на Кариерно експо 2019-та. Събитието ще е на 10 септември в зала "Арена Армеец", като там ще се срещнат 150 работодатели с 2000 квалифицирани млади хора от България и чужбина. Такива, които не казват "нищо не може да се оправи", а действат.